מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

 

טלפון : 0777-52-50-52

אימייל : office@cartonplus.co.il

פקס :    153-777-52-50-52

נייד :       054-4526876

שירות הלקוחות פעיל ב- WHATSAPP

 

קרטון גלי

כאשר אנו רוצים לארוז רהיטים גדולים, או אם יש לנו צורך להעביר תמונות עדינות ויקרות ניתן לעשות שימוש בקרטון גלי. קרטון גלי או בשמו הנוסף, גליל חץ – מגיע בצורה של גליל גדול וניתן להשתמש בו בחלקים על פי הצורך. קרטון פלוס מספקת גלילים של  קרטון גלי שיכול להוות פתרון מצוין לאריזות.  הקרטון עצמו הוא קל ודי גמיש ואפשר לעטוף בעזרתו כמעט כל דבר.

 

קרטון גלי – שימושים

קרטון גלי יכול לשמש כאריזה חיצונית לכל דבר או בתור שכבת ביניים כשמדובר במוצרים יותר עדינים ושבירים. הקרטון כאמור מגיע בצורת גליל גדול והוא יכול להספיק לאריזת מוצרים רבים.

  • ניתן להשתמש בו למקומות בהם הציוד לא מילא את כל הקרטון וצריך תמיכה לקרטון. אפשר לגזור ממנו פיסות בכל גודל ולהשתמש בהן.

  • תמונות ממש גדולות כדאי מאוד לעטוף בקרטון גלי. לעיתים אפילו השתי שכבות, תלוי במצב של התמונה.

  • כלי נוי גדולים ובינוניים לעטוף עם קרטון גלי בתנאי שהשכבה הראשונה תהיה ניילון בועות.

  • כל ציוד שעלול להישרט או להיחבל במהלך הובלה או אחסון כדאי להקפיד על אריזה באמצעות קרטון גלי.

  • יש לשים לב שלא לעטוף אתו חפצים ממש עדינים שכן הקרטון עצמו עלול לגרום לשבר או חבלה בחפץ. לכן כדאי להתייעץ במומחים ולקבל את הפתרונות הטובים ביותר עבורכם.

  • לא כדאי לחסוך בקרטון גלי. עדיף שתהיה עוד קצת תמיכה מאשר שיגרם נזק לאחד הארגזים.

  • קרטון גלי מתאים גם לשיפוצים ולצביעה של קירות. ניתן לפרוש אותו בקלות על כל משטח ולקפל בסיום העבודה. כך ניתן לשמור על הרצפה נקייה ולחסוך בניקוי של כתבי הצבע ושאריות של חומרי בניה.

  • קרטון גלי משמש המון את עולם הרהיטים נגריות קונות אותו בכמויות אדירות על מנת לעטוף את התוצרת שלהם ולהגן עליה מפני מכות ושריטות.

 

איך להסיר את האריזה

לאחר שהציוד מגיע אל המען החדש שלו יש להסיר את האריזות והעטיפות השונות. כדאי לעשות זאת בזהירות ולהשתמש בצורה נכונה בשביל שלא יגרם נזק לציוד. לדוגמא שולחנות ורהיטים שעטופים בניילון בועות או בקרטון גלי יש לחלץ בזהירות ולעבוד בזהירות עם סכין. כדאי לפתוח את כל המקומות שבהם עובר הדבק ואז להסיר בעדינות את חומר האריזה. לסיום יש לרכז את כל חומרי העטיפה.

no-lazy no-lazy