מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

 

טלפון : 0777-52-50-52

אימייל : office@cartonplus.co.il

פקס :    153-777-52-50-52

נייד :       054-4526876

שירות הלקוחות פעיל ב- WHATSAPP

 

גלילי קרטון

קרטון הוא חומר חזק וידידותי. ניתן להשתמש בו למגוון של מטרות ויעדים. קרטון יכול להיות דק או עבה ואפשר להשיג אותו בצורת גליל. גלילי קרטון  הם דרך חסכונית לשנע כמות גדולה של קרטון לבית הלקוח.

 

איך לעבוד עם גלילי קרטון

חומרי אריזה עשויים להיות יקרים וכדאי להשתמש בהם לפי המידה. מצד אחד לחסוך היכן שאפשר מאידך לעיתים כדאי להשתמש יותר במקרה שמדובר בחפצים שבירים. להלן מספר שיטות פרקטיות לשימוש נכון בגלילי קרטון:

  • - ניתן לעטוף חפצים עגולים בכמה שלבים וכך לוודא שהחפץ עטוף כמו שצריך ולא נמצא במגע עם הסביבה החיצונית שלו.

  • - אם מדובר בתמונות למשל, מומלץ למדוד את האורך ולהשאיר מעט עודף בקצה. שימוש לא מבוקר עלול להשאיר אתכם עם הרבה פיסות קרטון קטנות שקשה למצוא להן שימוש.

  • - בהמשך לסעיף הקודם, אם נשארות פיסות קטנות ניתן להשתמש בהן כתומכות בתוך הקרטונים הארוזים.

  • - כדאי לחתוך את הקרטון הגלי עם מספריים או באמצעות סכין יפנית

  • - מספריים לעומת זאת ישמרו על קו ישר ואסטטי.

  • - באריזת תמונות כדאי לפרוש את הקרטון על גבי שטיח כך שהן לא יפגעו במהלך האריזה.

  • - ישנם גלילי קרטון שמיועדים לאחסון של מפות או פוסטרים. אם יש לכם ציוד כזה מומלץ להצטייד בכמה כאלו.

  • - ישנם קרטונים ברמות עובי שונות, כדאי להתאים את עובי הקרטון למוצר. מוצרים עדינים לא מומלץ לארוז עם קרטון אלא בעזרת ניילון בועות.

 

גלילי קרטון לאריזה ושיפוצים

מעבר בית או משרד כרוך בעבודות אריזה רבות השמות דגש על בטיחות הפריטים המשונעים. לשם כך, לצד הנחת פריטים בארגזים נהוג גם לעטוף ולארוז פריטים רגישים בנפרד. אם אתם מבקשים לארוז ביעילות מוצרים רגישים ושבירים, במקום להתחיל לאסוף עיתונים ישנים תוכלו פשוט להזמין גליל קרטון שיספק לכם מענה שלם ואיכותי לצורכי האריזה. נדרשים לשפץ את הבית שאליו אתם עוברים? גם כאן במקום לפזר עיתונים ישנים תוכלו פשוט לפרוס יריעות של גלילי קרטון על גבי משטחי וריצוף ועץ. 

מה היתרונות של גליל קרטון לאריזה?

גלילי קרטון כפי שמציעים לכם בחברת קרטון פלוס מציגים שורה של יתרונות. העיקריים שבהם הינם:

  • הגלילים עשויים מקרטון גלי חזק ועמיד המגן על המוצרים השונים שאותם יש לארוז.
  • מתאים לאריזת מגוון סוגי מוצרים מחומרים ובצורות שונות, לרבות תמונות, פריטים עגולים ומרובעים. כמו כן מדובר בחומר מעולה להגנת פריטים רגישים כמו משטחי עץ.
  • מענה נוח, עמיד ויעיל להגנה על משטחי הבית בעת עבודות שיפוץ שונות כמו צביעה וטיח.
  • חומר שקל לעבוד עימו באופן מהיר ומדויק, עם חיתוך פשוט של הקרטון באמצעות סכין יפנית או מספריים.
  • את גלילי הקרטון ניתן להזמין במידות ועוביים שונים, באופן המתאים לצורכי השימוש בהם. כמו כן ניתן למצוא גלילים מיוחדים ייעודיים למטרות שונות כמו גלילים מקרטון עבור פוסטרים ומפות.
  • גליל הקרטון הינו חומר ידידותי לסביבה שניתן למחזרו לאחר סיום השימוש בו.

 

איך מתאימים את גודל גליל הקרטון לכמות הציוד?

עבודה יעילה עם גלילי קרטון דורשת קודם כל להזמין את הגליל בכמות נחוצה, המסופקת לרוב בגודל של אחד מטר רוחב על חמישים מטר רץ. במידה והגליל מיועד לצורכי שיפוץ, כמות הגלילים נדרשת להתאים לשטח שיש לכסות. כמו כן לצורכי אריזה יש לבחון את כמות הפריטים הנדרשים באריזה עם הגליל וכך להחליט על כמות מתאימה.

כדי לארוז ביעילות ולשמור על הפריטים השונים ולחסוך בשטח אריזה, כדאי לעטוף נכון. בתור התחלה, את הגליל כדאי לחתוך עם סכין יפנית או מספריים. לאחר מכן, בתמונות יש לדאוג לחתוך את הגליל עם מעט שוליים ובכך אפשר לעטוף אותן, ואילו פרטים עגולים עוטפים במספר שלבים. מעבר לכך, שאריות נותרות של גליל הקרטון יכולות לשמש כחומר תומך ומבודד בתוך הארגז. יש לציין כי מוצרים עדינים במיוחד עדיף לעטוף עם ניילון בועות ולא עם גליל קרטון.

מה המחיר של גלילי קרטון?

יש לדעת כי המחיר של גלילי קרטון אינו אחיד והוא משתנה בהתאם לתכונות המוצר הנבחר, רוחב, אורך ועובי, ובין אם הוא עשוי מקרטון חד או דו גלי. כמו כן מחיר הגליל משתנה אם מדובר במוצר ייעודי לצרכים ספציפיים כמו עטיפת מפות. 

קרטון פלוס – הכתובת שלכם למעבר!

קרטון פלוס מספקת ציוד אריזה איכותי מכל סוג כולל קרטון גלי, ניילון בועות, ושאר מוצרים שיהפכו את משימת האריזה לקלה ופשוטה מאין כמותה. האתר שלנו מאובטח כך שהרכישה שלכם תהיה בטוחה לחלוטין, וממש תוך שבוע ימים הציוד שהזמנתם יגיע עד אליכם!  

 

מעוניינים לקנות קלילי קרטון? לחצו כאן

no-lazy no-lazy